Du må kontakte oss og melde skaden på kjøretøyet ditt før du leverer det til verkstedet. Vi vil da henvise deg til din forhandlers verksted eller et verksted tilknyttet Snap Drive.
Vi jobber alltid for at du skal få best mulig service. Våre erfarne skadeteknikere er her for å hjelpe deg gjennom hele skadebehandlingsprosessen. Målet vårt er å håndtere skadesaken på kjøretøyet ditt raskt og effektivt,
slik at du kan fortsette hverdagen din uten unødvendige forstyrrelser.
Du kan velge å ringe oss eller fylle ut skjemaet nederst på siden. Hvis du fyller ut skjemaet, må du vente på svar
fra oss før du kan levere kjøretøyet til verkstedet.
Dersom en skade oppstår, kontakt oss før du leverer inn kjøretøyet på verksted. Vi henviser deg til din forhandlers verksted eller et verksted tilknyttet Snap Drive.
Kontakt og besøk verkstedet vi har henvist deg til for å utføre en feilsøking. Når verkstedet har identifisert skaden og årsaken til den, sender de inn en skademelding til AutoConcept.
Verkstedet fyller ut skademeldingen via skjemaet på vår nettside for vurdering. Reparasjonen kan starte umiddelbart etter at skaden er godkjent.
Når skademeldingen er godkjent, kan reparasjonen av kjøretøyet ditt påbegynnes. Kostnaden for feilsøking hos verkstedet dekkes selvfølgelig også dersom reparasjonskostnadene omfattes. Verkstedet gir deg beskjed når arbeidet er ferdig!
Garantien gjelder plutselig uforutsett skade der på de elektriske og mekaniske komponentene som er oppført i garantibeviset.
Normal slitasje er ikke å anse som plutselig og uforutsett skade. Kjøretøy kan noen ganger ha mangler uten at disse blir ansett som skader, f.eks. ulyd,
økt forbruk av olje, etc. Behovet for rengjøring, smøring eller justering anses ikke å være skade.
Med mindre annet er angitt i garantibeviset, dekkes ikke karosseri, interiørdetaljer, lakk, glass, katalysator, filtre, lamper,
batterier, underholdnings- / navigasjons- / kommunikasjonsutstyr, programmering, programvareoppdatering, lekkasje, ledningsnett,
slanger, vaiere, rør, remmer, slitasje,og deler som normalt inngår i vedlikeholds servicen. Heller ikke tilleggskostnader for leiebil, taxi,
hotell eller lignende.
For fullstendige vilkår og unntak - spør din kjøretøysforhandler eller AutoConcept eller logg inn på "Mine sider" for å se dine avtaler og vilkår.
Vårt mål er at du som kunde skal være fornøyd, men misforståelser og uklarheter kan oppstå i en skadesak. Hvis du ikke er fornøyd med utfallet av saken din, trykk på lenken for å lese mer om hva du kan gjøre.